Coelho

2009.07.24. 09:36

Az osszes konyvet elolvastam... a legutobbi nem jott be... nem volt benne az a "melyseg", amit vartam... atlagosan max 2 nap alatt szoktam kiolvasni oket... ezt szulinapomra kaptam es tegnap tettem le... szoval... nem fogott meg, nem vitt el... egyszeruen lapos volt.... persze ez csak az en velemenyem... de most csalodott vagyok...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://savanykas.blog.hu/api/trackback/id/tr331264517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felhőszobrász 2010.01.11. 14:19:24

a 'legutóbbi' melyik könyvét jelenti? :) a győztes egyedül van-t?
süti beállítások módosítása